Perchè a macchina di pellet di serratura ùn pò micca pressà e particelle

Parechji clienti chì facenu granuli per a prima volta, Quandu ricevenu a macchina di pellet di serratura è pronta per inizià a produzzione, ci saranu sempre prublemi simili, cum'è a macchina di pellet di serratura ùn pò micca pressà e particelle!Analizemu a ragione oghje
1. L'acqua cuntenuta in materia prima ùn hè micca adattatu, è u cuntenutu di l'acqua hè troppu altu o troppu bassu, cusì ùn ci hè micca manera di furmà i particeddi, perchè a nostra macchina hè fatta da suppressione fisica.Ùn ci hè micca un cumpunente chimicu supplementu.L'adesivu hè cumminatu da u cuntenutu d'acqua propiu è l'estrusione, cusì l'umidità di a materia prima hè unu di i fatturi impurtanti.
Hè generalmente cunsigliatu di cuntrullà l'umidità trà 12-18%.Di sicuru, a situazione specifica dipende di u tipu di materia prima.Se l'umidità hè troppu alta, hè cunsigliatu per esse equipatu cù l'equipaggiu di siccà.
2.U rapportu di compressione di u moldu ùn hè micca currettu. U rapportu di compressione è l'umidità sò tramindui fattori ugualmente impurtanti, unu hè determinatu da a materia prima, l'altru hè determinatu da u discu di macinazione, è i dui rapporti sò indispensabili.Stu rapportu di compressione deve esse cumunicatu bè cù u fabricatore.Attenzione particulari hè: per esempiu, quandu pressu particeddi di serratura, si trova di colpu chì a quantità di serratura hè insufficiente, è poi aghjunghje artificialmente altri boschi miscellanei, sta azzione affetterà seriamente a macchina di pellet di serratura!Perchè u rapportu di compressione di diversi tipi di materie prime hè diversu, se avete una varietà di materie prime, duvete cumunicà cù u fabricatore per preparà uni pochi di più abrasivi.
3. U spaziu trà l'anellu die di u rullu di pressa ùn hè micca adattatu bè.In u casu di teste di l'equipaggiu, i tecnichi di a nostra cumpagnia trasmettenu à u cliente per l'usu è u debugging, per evità a situazione chì e particelle ùn escenu micca da a macchina.
Per altre dumande, sentite liberu di cuntattà u nostru ingegnere prufessiunale.market@zhangshengcorp.com


Tempu di pubblicazione: 10-10-2022